Tisdag, 16 september.

Hej Bloggen!
Hoppas ni sovit gott, det gjorde iaf jag till att älsklingen åkte till jobbet vid halv 8 sen somnade jag om men sov oroligt, drömde och vaknade varje 30:e minut. :S Och jag drömde om att jag blev jagad av ett par älgar. S:O Hur sjukt är inte det? Och de där älgarna åt inte gräs och växter utan endast människor. Ögonen var helt gula. :S Hahaha, hur sjukt som helst. Men läskigt också, för jag hatar att drömma om att bli uppäten och jagad av någonting.

Annars så är allt bra med mig. :) Längtar efter älsklingen bara, hihi. =) Och idag händer inte så mycket, bara ta det lugnt. Tänkte titta på tv och några avsnitt av GG och OTH senare. :)

Hoppas ni får en bra dag.
KRAMAR



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Mimmi

ha en bra dag !

2008-09-16 @ 12:06:00 | http://mimmislifeinwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback