Tisdag, 2 september.

Hej bloggen!
Gårdagen slutade bättre än jag förväntade mig. :) Efter middagen gick jag upp till ICA, köpte lite gottis och gick ner till planen för att överraska älsklingen. Och överraskad blev han allt. ;) Vi gick hem och tittade på "WALL-E", filmen med den där lilla roboten ni vet. ;) Hihi, vad söt filmen var alltså. :D Recension kommer senare. Sen somnade vi till varandras andetag, myys!

Älsklingen åkte iväg till jobbet vid 7-tiden, och jag sov till 11 ungefär. Ville inte sova längre, då jag var väldigt trött igår efter att ha sovit fram till 12-tiden. :P Gick ner och åt frukost, gick upp för att titta på tv och spela The Sims 2. ;)

Och nu sitter jag här och skriver lite, tänkte ta och knopa ihop en design till utlottning. Några idéer på tema, färger? Tacksam för allt. :):)

Hoppas ni får en bra dag.
KRAMAR



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Camilla

Hallon!



Ja varför inte ta några färger som var på tapenten på 70-talet... Orange, brun och grön...



Ett litet förslag bara... ;-)

2008-09-02 @ 14:19:27 | http://gevalium.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Pia

Tema skulle ju kunna vara höst, och färger... ja, brunt och närliggande.Lite jordigt, varmt och mysigt så här i höstrusket kan väl vara nåt kanske.

2008-09-02 @ 18:46:23 | http://piakallman.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* josephine

vad mysigt det låter :)

2008-09-02 @ 19:39:34 | http://jjossiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback