Torsdag, 11 september.

Hej!
Blev dålig uppdatering igår som ni märkt. :P Fastnade vid tv:n och sen lagade jag mat, kyckling och ris. :) Sen så var det ju fotboll på kanal8, någon som missade det? Sverige vann iaf med 2-1. :D

Sen hade jag tänkt uppdatera efter matchen, men då funkade inte vårt internet. Så jag började redigera lite bilder. :P Och la till lite låtar i iTunes. :) Hoppade i säng vid 00, men somnade inte fören efter 2...

Men iaf, sitter just nu och tittar på Providence. Tänkte ta och göra designen som jag ska lotta ut idag tänkte jag. Hann göra en idag, så den kommer upp strax. :)

Hoppas ni får en bra dag.
KRAMAR



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* ida

Idag var jag hos tabdläkaren, fick en speciell tråd till min tandställning läs blogg handlar om min op _)

2008-09-11 @ 17:14:49 | http://idajasmiineivanoff.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Ida

Jag såg matchen, härlig andra halvlek var det :)

2008-09-11 @ 17:48:43 | http://kevlarsjeal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback