Hos farmor & farfar :)

Hellu!
Blev lite sen uppdatering idag, hoppas ni klarat er. ;P
Annars så sitter jag nu i köket på Lådna, där farmor och farfar bor. Jobbade ju som sagt kl.10.45-16.20 och sen vid 17-tiden skjussade pappa ner mig till bryggan där farfar hämtade mig med båten. :)

Blev kasslerstroganof och ris till middag, jättegott! :D:D Och därefter tittade vi på Talang 2oo9 och Singing Bee efteråt med lite onyttigheter, eller aa 2 havrebollar och 3 bananer för min del. (A) Så det blev väl lite jämt, och nu precis så har jag tryckt ner en hemmagjord hamburgare med bröd och grönsaker på. :D:D Och hittade precis farmor & farfars lilla tax, Sissan, i min säng (eller bäddsoffa där jag sova), hm jag tror jag får sällis inatt. :D Mysigt. :):) Massa bilder kommer att tas i helgen. :D
Aja, nu ska jag vara social ett tag till ;P Imorn ska jag med och ta upp fiskenät som de lagt ut idag. :D
Ha det bäst.
Kramar

 



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Sofia

heeelsa. and give the dog a kiss from moi

2009-04-03 @ 23:26:13 | http://ffiaw.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Sabine - Ab imo pectore

söt vovve :)

2009-04-04 @ 15:08:50 | http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback