Låångfredagen den 10 april.

Hellu!
Så var det fredag, lååångfredag, och jag sitter hos Johan. :):)
Dock är han inte hemma för att han har träningsläger hela denna helg, så här sitter jag i hans rum ensam. :( Har precis kommit tillbaka efter en promenad upp till ICA, lite coca-cola och ett par bananer följde med hem. Påskgodis har jag redan, för det köpte jag i onsdags när jag följde med mamma och pappa för att handla. :):)

Annars så händer inte så mycket här, vet inte ifall jag åker hem imorn eller hur det blir. Känns lite tradigt att vara hos Johan när han inte ens är hemma, förutom typ mellan kl.21 på kvällen och kl.8 på morgonen. Men men, det är ju skönt att bara ta det lugnt osv. :):)
Nää, nu ska jag hitta på något. :)
Ha det bäst, kramar



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* sanna

Glad Påsk :)

2009-04-11 @ 19:18:41 | http://saniiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback