Lördag, 25 april.



Har mer eller mindre solat stora delar utav dagen, eller jag satt ute på altanen med mamma och läste. :) Jätteskönt var det + jag fick lite färg på kroppen ändå. :D Börja på en lätt liten bränna nu lagom till sommaren så att man kan fortsätta på den sen. :D Middagen bestod utav tacos och imorn blir det pizza. :D

Annars så är klockan över 00.00 nu så då är det söndag egentligen, tänkte snart ta och hoppa i säng faktiskt. Men ska försöka få tag i älsklingen en liten snabbis innan ifall han inte lyckats somna ännu, men troligen har han det tyvärr. :( Han och hans amerikanska fotbollslag har varit över till Finland och spelat, vunnit matchen hade de gjort också. :D Så nu är han på färjan/båten påväg över tillbaka till Sthlm. :) Får se ifall jag får någonting utav honom sen på fredag när han kommer hit. Och förhoppningsvis har han under morgondagen eller veckan som kommer beställt min nya dator eller iaf delar så han ska mecka ihop när han kommer. Får ju min lön på måndag och läste förut idag med brevet som kom att jag kommer få ut 5406 kr denna månad. :D:D Känner mig grymt stolt över att jag tjänar ihop så mycket förra månaden.

Angående låten ovan "Linkin Park - Leave Out All The Rest", så satt jag och funderade ute vid tv efter denna låt och viste att jag hade hört den i någon film nyligen. Så jag in och tittade, och den är med i filmen Twilight som ni kanske vet ni som sett filmen. Älskar iaf både filmen och låten grymt mycket. :D:D
Ha det bäst, Kramar



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Sofia

<3twilight

2009-04-26 @ 00:24:14 | http://ffiaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback