Nytt i rummet. :)

Hejsan mina trogna läsare.
Ursäkta för dålig uppdatering, har inte haft någon insperation att sätta mig ner för att skriva. Men ikväll blir det ett undantag. :) Bra va? Sen förra uppdateringen, den 17 april så har jag inte gjort något märkvärdigt men kommer ändå dra en liten kort sammanfattning utav varje dag. :) Så fortsätt läs om du är intresserad, annars kan du kommentera något snällt ändå. :D

Fredag - Söndag, 17-19 april.
Var hos älsklingen hela helgen, vi spelade dator, PS3 osv. :) Åt god mat och umgicks som par gör. ;) Åkte hem på söndagen.

Måndag, 20 april.
Sov länge, tog det lugnt bara som man gör när men är hemma och ledig. :)

Tisdag, 21 april
.
Jag åkte till KS (Karolinska Sjukhuset) för att kolla tandställningen inför operationen, var hemma till

Onsdag, 22 april.
Jag jobbade mellan 8.00-13.30. Gjorde ost-och-skinksås med pasta till middag. :D Asgott blev det iaf. :):)

Torsdag, 23 april.
Jag åkte till KS igen, för att prova någon skena som ska användas under operationen och säkert efter också. Var hemma till strax efter 10, och sen jobbade jag mellan 14.00-17.30. :) Somnade på soffan efter middagen en liten stund innan jag fastnade framför tv som visade "Shot 'em up" istället för att hoppa i säng. :P

Och idag fredag, den 24 april, så jobbade jag med 4orna på skolan mellan kl.8.15-14.30. Sen så följde jag med mamma & pappa för att handla. Köpte även med oss thaimat hem som blev middagen (imorn blir det pizza eller taco och söndag det som inte blir imorn) Jag har bestämt helgens mat för att det är de sista dagarna jag får äta "normal" mat. Kommer ju bara få äta soppa och mjuk/flytande därefter ett xxx antal veckor. ;)
Nu ska jag ta och försöka lägga upp bilderna jag tog för att bra tag sen som aldrig blivit av. :P
Njut och kommentera och framför allt, Ha det bäst.
Kramar

Angående rubriken så har jag fått ett nytt skrivbord, ett hörnskrivbord rättare sagt. Så efter middagen satte pappa och jag igång med att mecka ihop det och var väl klara runt 21-tiden. Men gud så snyggt det blev. :D Var också tvungen att flytta lite på sängen, men det gör verkligen ingenting. :D

Bilder nedan är resultatet innan och efter. :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback