Onsdag, 8 april.

Hellu!
Skulle egenltigen följt med mamma till skansen idag, hon skulle dit med fritids. Men pga det tråkiga och kalla vädret stannade jag hemma i sängen. (A) Mycket skönare och gick inte uppe fören vid 11-12 tiden. :D Har verkligen inte gjort mycket idag, tog en promenad med Atrox förut bara. Och sen vid 5 tiden så åkte jag, pappa, mamma och syrran till Mölnvik och handlade. Därefter skjussade vi Sofia till en utav hennes kompisar i G-berg där hon skulle ha filmkväll med några från hennes klass. :) Hoppas det blev trevligt där. :)

Imorn är det Skärtorsdagen och jag åker till älsklingen, efter att ha varit ifrån honom sen i slutet utav mars. Det är jobbigt när han ligger i lumpen, men vi klarar det hoppas jag. Bara 8 månader kvar...(!) Jag tar 12-bussen imorn, möter älsklingen hemma hos honom och tar det lite lugnt innan vi sen igen ska ta halv4 bussen till Kista Centrum för att se på bio. :D Denna gång blir det "Watchmen" vi ska se. :D Har hört att den ska vara jättebra så får hoppas att det stämmer också. :D:D
Nää, nu ska jag hitta på något vettigt. ;P
Ha det bäst, kramar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback