Påskhelgen. =)

Hellu!
Dålig uppdatering under helgen som varit, påskhelgen. Men jag har varit hos Johan och inte haft något vettigt att säga egentligen men jag ska försöka göra en liten sammanfattning utav det jag kommer ihåg. ;)

Lördagen, Påskafton
Johan gick hemifrån vid halv8 ner till planen för att träna hela dagen. Dock kom han hem vid 2-tiden en liten stund för de hade pause till halv4 då deras möte började. Så jag fick ha honom för mig själv ett par timmar och tog jag en promenad ner vid kl.20 via ICA (!) och "hämtade" honom. Eller mötte honom nere vid planen sen så gick vi hem. :)

Söndag, Påskdagen
Johan gick hemifrån vid halv9, han fick en timme till att sova. :) Sen så spelade jag lite dator och vid 2-tiden (tror jag) kom mamma, pappa och brorsan och hämtade mig. :) Åkte ner till planen för att visa älsklingen vår nya bil och ge honom en hejdå-puss. Sen åkte vi hem, med en sväng förbi McDonalds och en McFlurry-daim. :D
Så såg min helg ut. :) Hur såg er ut? :P



Kan ändå ta och fortsätta skriva här nu när jag ändå är på gång. :P
Idag då, måndag (röd dag pga. Annandag påsk) vaknade jag vid 10 först utav sms. men sov vidare till 12. Åt sedan lite frukost, och tog en promenad med Atrox efteråt. Hjälpte sen till lite i garaget med att slänga lite saker, de rensade där inne för att få plats med den nya bilen där. :) Lånade sedan mammas kamera och tog lite bilder på de krokusar, snödroppar och blåsippor som kommit upp. :D Därav den nya bilden i headern, en utav dem jag tagit dag. :D Grymt fin va? :D

Tänkte att en recension utav "Watchmen" kommer upp efter detta, bion jag och älsklingen var och såg i torsdags. :) Ett måste att se säger jag bara. :D:D
Ha det bäst, Kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback