Torsdag, 2 april.

Hejdär!
Sov läänge idag, iaf till kl.12. :P Har bl.a. städat hela huset och fixat akvariet(!), behövdes verkligen. + att hunden har fått en dusch, inte utav mig men pappa. :P P.g.a att han lyckades rulla sig i bajs på tomen, luktade hemskt om honom. Och kan lova att han inte gillade att bli duschad. ;P

Kom nyligen hem ifrån Ingarö, brorsan hade träning och syrran match därefter. :) De spelade lika, 3-3, emot Upplands Väsby. Jättespännande match kan jag lova. :P Annars så är det fredag imorn, äntligen. Jag jobbar 10.45-16.20 därefter snabbt hem och packa väska, dator och sen ringa och bestämma tid med farfar som ska hämta mig, japp jag åker till farmor och farfar över helgen! :D Ska bli hur skönt som helst. :D:D Men ni slipper inte bloggningen ändå, för de har internet där ute. ;P;P Vilken tur va? ;)
Ha det bäst. :)
Kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback