Back home.

Så, nu sitter jag i lugn och ro framför skärmen igen. :)
Var ju som sagt med mamma till frisören idag. Dock blev det inge klippandes för mig då de inte har drop-in där. :( Men jag får antagligen beställa tid snart eller så tar jag något drop-in i stan någon gång. :P Annars så köpte jag och mamma med oss färdiggjorda sallader med oss hem, som vi och syster käkade till middag. :)

Imorn bär det av emot arbetsförmedlingen, får se ifall jag kan få några kronor om dagen som arbetslös och få lite hjälp på traven att leta jobb. :) Börjar bli sjukt jobbigt att bara gå hemma om dagarna och hoppas på att få jobba några timmar... Längtar också sjukt mycket till att flytta hemifrån och skaffa egna prylar osv. Och framför allt bo tillsammans med min pojke. <3
Hoppas ni haft en bra dag, kramar ♥



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Johan

du kunde valt en bättre bild ;):P

2009-08-31 @ 22:00:25
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Channi

Vad han klagar! ^^ han borde ju vara nöjd med att få vara med alls eller hur? ;)

2009-09-01 @ 05:21:51 | http://channi.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback