Lördag, 29 augusti.

Godmorgon! ♥
Hoppas ni hade en trevlig kväll igår och därefter sovit gott inatt. :)
Själv var jag hemma till strax innan tolv, försökte uppdatera då men blogg.se höll på med driftunderhåll så det funkade inte riktigt som jag ville då. :P Kvällen gick iaf bra, lagade lite mat åt dem och tittade sedan på tv med läsk och chips. :)

Idag är det lördag, solen ser ut att skina på trädtopparna just nu så förhoppningsvis blir det skapligt varmt idag. :) Jag möter upp Sanna på halv11 bussen för en liten shoppingrunda i NackaForum. :) Ska se ifall jag hittar den där snygga jackan på Axelssons som jag såg sist jag var inne, gör den det blir jag överlycklig! :D Annars följer säkert några småsaker med hem. :) Det återstår att se. :) Kvällen blir lugn, hemma med familjen. :) Någon bra film som går ikväll?
Hur ser er lördag ut? :)
Hoppas ni får en trevlig dag, kramar :)


Godissugen någon? ;)

bilden är tagen med min Nikon D5000 + 18-55mm objektiv
får ej användas utan min tillåtelse




Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Pauline

fett fina bilder ! :D

2009-08-29 @ 09:01:29 | http://katua.blogg.see
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* PATRICIA KLINTEBERG ❤

mums :)

2009-08-29 @ 09:18:09 | http://patriciaklinteberg.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Anonym

hejsan..



tack för ditt inlägg häromdagen.. :D



du har en väldigt fin blogg...

min lillasyster gillar oxå att ta sådana där förgrundsbilder :)



önskar dig en trevlig helg ...



mvh Z

2009-08-29 @ 09:42:00
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Anonym

skulle inte du dra ner på godis ;)

2009-08-29 @ 19:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback