Lördag, 1 augusti.

Hellu! ♥
Ny månad nu då, Augusti, vilket betyder att snart börjar skolorna igen och folk kommer tillbaka till jobbet efter sin semester. Och snart är hösten här igen.. Men vi har några veckor/månader innan hösten kommer så passa på nu med solen. ;) Dock så regnar det här nu i Märsta hos pojkvännen där jag är. :( Men jag har nog fått min sol så det räcker i år, men skulle verkligen inte skada med lite mer. ;)

Annars så blir denna lördag lugn, ska umgås med pojkvännen och titta på film antar jag. :) Har saknat honom något fruktansvärt dessa veckor i Cypern. :( Men nästa gång jag åker utomlands blir det med honom. :D Förhoppningsvis blir det till nästa sommar eller så. :) Vart vi åker är inte riktigt spikat ännu, men lutar mot Turkiet där Johan varit förut. :)

Nä, nu ska jag kika runt lite i bloggvärlden tänkte jag. Har missat en massa skulle jag tro. ;)
Ha det bäst, kramar ♥



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* EmmaConstance

Svar: Tack ska du ha :D

Fin blogg du har!

2009-08-01 @ 17:36:05 | http://emmaconstance.webblogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Isabella

ohh påminn inte om att sommaren snart är slut :< fin blogg btw :D!

2009-08-02 @ 18:15:09 | http://isabellaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback