Torsdag, 13 augusti.

Hello!
Utanför öser regnet ner som spön i backen och jag skulle behöva gå ut med vovven, hmm :P Det verkar som jag blir tvungen ändå, får klä på mig regnkläder. ;) Det åskar till och med ute, då får hunden vänta ett litet tag till :D

Annars så är huset damsuget tills familjen kommer hem, eller iaf mamma syrran och brorsan som har varit i stan på möte med syrran om skolan och brorsan följde med för att veta vägen dit eftersom han också ska börja på den skolan snart. :)

Johan åkte hem
idag också, jag följde honom till halv2 bussen. Får se nästa när vi kan träffas.
Annars som sagt så är jag ensam hemma och ska väl fundera på mat eftersom de andra skulle äta på tacobar i stan. :P Tar väl någon panpizza eller kokar ihop något gottis. ;)
Ha det bäst, Kramar ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback