Fredag, 13 februari.

Hello!
Jahapp, fredag den 13:e då, Otursdagen som alla säger, men inte för mig har klarar mig finfint. :) Jobbade idag och det gick super. :D Jättekul har det varit, började 8.15 och slutade 16.30. Har varit och åkt skridskor på förmiddagen var tillbaka i skolan till 14.00. :) Första gången på över 2 år jag stod på ett par skridskor, så det var riktigt kul. :D Var sen på fritids tills jag slutade. :)  Mötte sen upp pojkvännen vid halv 7 tiden ungefär, fick en bukett med 10 röda rosor. :D <3 Bild kanske kommer någon gång, + att jag fick en ljusstake med röda hjärtan i eller hur jag ska förklara. Bild kommer troligen också.

Imorn är det lördag, alla hjärtansdag också. :) Blir att ta det lugnt bara, brorsan har två matcher men orkar inte åka på dem så jag och Johan stannar hemma. Kanske blir lite mys och ta hand om varandra, hihi. :D På kvällen sen är det Melodifestivalen; del 2. :) Nä, sängen nu. Tror Johan redan somnat nämligen. :/
Hoppas ni haft en bra dag. :)
Kramar



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* sanna

Fett fint med rosor =)

Hoppas ni får en bra alla hjärtans dag idag :)

2009-02-14 @ 09:38:42 | http://saniiee.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* MATILDA

jag klarade också mig finfint för en gångs skull!! :D

svar: ooh, tackar! :)

2009-02-14 @ 12:03:28 | http://matildahammar.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Sabine

vilken fin design du har nu!

2009-02-15 @ 20:35:23 | http://enibas.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* e l l i s s e n

Man vet ju aldrig, men aknske fick typ cancer just den dagen och det får man ju inte reda på förrän om ett tag.... XD

2009-02-16 @ 16:15:08 | http://ellissen.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* johan

du får uppdatera lite älskling :P

2009-02-21 @ 22:42:15
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* evelina

va roligt attha dig tillbaka:)

2009-02-22 @ 23:34:02 | http://eevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback