Söndag, 8 februari.

Dags för en liten uppdatering va? ;)
Ja, vi kör på det nu då har ändå inget bättre för mig just nu. Beck är slut och snart är familjen påväg i säng, måndag imorn ju. ;) Som sagt, söndag idag och har precis tittat klart på Beck - flickan i jordkällaren med mammi och syster (pappa och bror emellanåt... ;) ) Jättebra film faktiskt och definitivt inte den mördaren som jag trodde det skulle vara. :P

Annars så kom jag hem efter en helg med älsklingen vid 18-tiden. Åkte dit i torsdag då han fick permission en dag tidigare än vanligt, fler sånna dagar tack. :D:D På torsdagen gjorde vi inte så mycket, började titta på "Seven Pounds" som för övrigt hade biopremiär i fredags. Stängde av efter halva då klockan tickade iväg men fortsatte på fredagkvällen med resten utav filmen. Fredagen så tog vi det lugnt bara, Johan var och tvättade bilen med sin far och köpte lite gott till helgen. Tittade på Let's Dance och därefter fortsatte vi på filmen vi började titta kvällen innan på. Lördagen vaknade jag upp själv, haha, nej men Johan hjälpte sin pappa att hjälpa någon kompis flytta. Så han var inte hemma fören efter 16-tiden. Den kvällen var det Melodifestivalen; Del 1, som de flesta vet. Och jag gillade verkligen inte att "Snälla, Snälla"-låten blev vald utav den internationella juryn!! USCH! Helt okej att Alcazar kom till finalen och Emilia är jag lite tveksam på... Men det är bara mina tankar, ni har fritt fram med era också. :):)

Och nu sitter jag här, kikar runt lite och ska snart ner i säng tänkte jag.
Hoppas ni haft en bra helg. :)
Kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback