<3

Just nu har jag precis borstat tänderna, ska krypa ner i säng brevid min älskling. <3
Ja, precis. Jag är hos Johan nu. :)

Åkte med pappa vid 15-tiden hemifrån, han skulle på lan i stan så jag hoppade av i slussen och fortsatte emot märsta. :)
Dock hade det varit en olyckshändelse någonstans mellan Rotebro och Märsta, så tåget gick bara till Rotebro. Därifrån fick man ta en ersättningsbuss som gick emot Märsta genom Upplands Väsby och Rosersberg. Inte gladare blev man när inga bussar stod utanför och det var säkert ett par minusgrader ute.

Jag hittade en buss, men jag fick ta en annan för jag fick inte plats trotts att jag stod på bussen. De sa bara: "du får hoppa av, bussen kan inte stänga dörrarna" så där stod jag i 5 min till efter att ha stått och väntat på den där bussen i 10-15 min. SUCK!!!

Aja, jag kom iaf hem till slut. Tog en promenad med Johan upp till ICA sen så tittade vi på Let's Dance.
Och nu är det säng som gäller.
Ha det bra.
Kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback