Fredag, 30 januari.

Då var det äntligen fredag igen. :D Veckorna går ju grymt fort frammåt alltså, eller hur?
Men skönt det, då man vet att helgen blir bra. :)

Frukosten är påväg ner i magen och jag har duschat, ska bara föna håret och lägga på lite smink och packa väskan (väskorna). Sen beger jag mig emot bussen, ska försöka få pappa att skjussa ner mig idag, hihi. ;P Blir troligen 13.58-bussen jag åker, för Johan fick tydligen gå lite tidigare idag så jag kommer till honom strax efter att han kommer hem. :)

Sen så ikväll blir det väl bara ta det lugnt, se på någon film kanske. För på lördagen har han tydligen amerikanskt-fotbollslägger, dock på hemmaplan. :) Så jag får roa mig med att sova längre än honom, och därefter spela data tills han kommer hem. :) Och på söndagen ska vi bara ägna åt oss varandra. :):) Hur ser er helg ut? :) Nä, föna håret innan det möglar under handduken ;)
Ha det bäst.
Kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback