Home Sweet Home

Har varit hemma nu ett antal timmar, iaf sen kl.19 då jag kom innanför dörren. :P
Tåg-resan gick bra, skildes ifrån Johan vid centralen då han tog pendeln hem och jag gick mot tunneln för att åka till slussen och ta bussen därifrån. Var även in på pressbyrån och köpte en coca-cola och bussremsa då mitt busskort "gick ut" den 31 december.

Annars så har jag packat upp och fixat lite här hemma, tänkte ta och träna lite nu men jag vet inte riktigt om jag orkar det. :P Haha, men egentligen skulle jag behöva göra det nu efter julhelgen och nyårshelgen. ;P Inte för att jag är fet men jag har tappat konditionen något extremt efter det att jag slutade spela innebandy och nu när vi ska starta igen så vill jag inte svettas som en gris och inte orka spela på planen. :P Hmm, svårt beslut.

Nää, ska fixa lite till nu tänkte jag. Sen en dusch. Träningen gör jag imorn. :)
Ha det bra.
Kramar



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Mamma

Skönt att ha dig hemma.

Kram

2009-01-04 @ 23:25:44
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* johan

klart du orkar träna ;)

2009-01-05 @ 00:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback