Let's Dance...

...på 4an just nu för er som är sugna på att titta, hihi ;)
Annars så är jag hos älsklingen och kom hit lite senare är vad jag planerade, för att jag följde med mamma, pappa och syster iväg och handlade så då tog det ut på tiden, så jag var inte här i Märsta fören strax efter 18 tror jag det. Glömmer bort tiden så fort jag träffar älsklingen :D <3

Nää, nu ska jag ta och käka lite godis och titta på Let's Dance och vänta på att älsklingen kommer med lite dricka. :) Han är uppe och handlar lite nu. :) Jag slapp eftersom jag ville se programmet. :)
Ni tittar väl också på Let's Dance? ;)



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Jennie

tittar också på lets dance i brist på annat. tycker det va tråkigt att graaf inte är med längre, hon va duktig =)

2009-01-30 @ 20:32:22 | http://ladyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback