Lördag, 24 januari.

Hello! :)
Lördag idag, sköönt. :D Dock fick jag inte sova längre för det inte, var uppe vid halv 8 serru ;P Syrrans lagförening hade invigning utav den nya läktaren, så hennes lag hade någon uppgift att göra där. Så jag, mammi, pappi och syrran åkte halv 9 hemifrån dit. Vid 10 åkte jag, mammi och pappi till Hammarby för att de skulle vaccinera sig eftersom de åker till Marutius den 10 feb, de firar 20 år som gifta. :):) Efter det tog vi en sväng där och hamnade inne på Adidas lagret (en affär) som ligger där. Mamma hittade en snygg top för (bilden nedan) 149 kr som hon köpte, dock passade den inte henne.

Efter det kikade vi på ny bil, men hittade ingen som vi direkt fastnade för. Får leta vidare... Sen iväg till Ingarö för att hämta upp syrran, åkte till MAX och käkade. Därefter till Högdalen, syrran hade match. De vann med 3-2. :D Ruskigt spännande match kan jag lova!!

Annars så var det middag för ett tag sen, pizza. :D:D Och nu sitter jag här och dricker coca-cola. :P
Hoppas ni haft en bra dag. :)
Kramar





Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Mamma

Hmm, snygg tröja, eller hur?

Kramiz

2009-01-24 @ 23:07:38
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Sanna

gott med pizza!

2009-01-25 @ 20:40:59 | http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback