Shoppingturen.

Hello, hoppas allt är bra med er :)
Har precis gjort klart och lagt in syrrans design jag har gjort, ni hittar hennes blogg här [ LÄNK ]

Annars så var jag uppe tidigt imorse och duschade, sen vid kl.9 åkte jag, syrran, brorsan, mamma och pappa till Ersta sjukhus. Brorsan skulle röntga sin fot han har haft lite problem med och därefter åkte vi till Forum Nacka som vi gick i och tittade ett par timmar. :) Hittade en grå cardigan på Stadium (bild nedan) och därefter åkte vi vidare till ICA men innan det stannade vi en stund och köpte persiener till mormor och jag hittade nya gardiner och påslakan. :D (bild nedan också)

Middagen bestod utav taco och coca-cola. :D Tittade därefter med syster på filmen "Bedtime Stories" med Adam Sandler i huvudrollen. =) Helt okej film men lite invecklad och seg ibland.
Nä, lite träning nu tänkte jag. :) Hoppas ni haft en bra dag.
Ha det bäst.
Kramar





Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* johan

vilken fin

2009-01-06 @ 00:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback