Söndag, 4 januari.

Hej gott folk.
Söndag idag, faktiskt första söndagen i Januari månad. :P Det ni. Haha, jätteintressant eller inte.
Annars så har jag precis bytt lite kläder och gjort iordning mig för hemfärden som blir med 15.35-tåget ifrån Arboga station. Så nu är allt nerpackat förutom datorn som jag sitter vid just nu. Den får nog stå uppe ett par timmar till iaf. :D

Annars så åker jag direkt hem har jag tänkt, har ju inte varit hemma på över en vecka nu. Åkte ju till Johan den 26 december eftersom vi firade jul hemma hos mig. Och sen den 28 december åkte vi hit till Arboga. Så nu är det nog dags att jag åker hem, iaf några dagar. ;) Tänkte sen åka till Johan någon gång under nästa vecka, antingen onsdag eller torsdag. Och spendera helgen med honom, för att sen vet jag ju inte riktigt när jag får träffa honom igen eftersom han rycker in i lumpen den 12 januari...

Nää, dags att umgås lite därnere nu va? :P
Ha det bra.
Kramar



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Rebecka



Vad fin design du har! Härlig blå bakgrundsfärg.



Kram/

Rebecka

2009-01-04 @ 22:25:54 | http://annalovisas.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* johan

ne precis. så därför bör du komma så fort som möjligt, som sagt vi vet ju inte när vi kan träffas sen

2009-01-06 @ 00:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback