Home Sweet Home

Hej allesammans! :D
Då är man tillbaka i Sverige då, efter 2 underbara veckor på cypern med familjen. :)) Hade absolut inget emot att vara kvar där nere, men det var grymt skönt att få komma hem ändå. :) Man vilar verkligen ut sig på 2 veckor, mycket skönare än en vecka om jag ska vara ärlig. Under 2 veckor hinner man hitta lugnet och bara ta dagarna som de kommer istället för att sitta och planera vad man ska göra på 1 vecka för att hinna med allt. :D Så jag föredrar att åka iväg 2 veckor. ;)

Annars så landade planet 16.24 tror jag det var, hämtade väskorna och satte oss i bilen. Familjen släppte av mig hos Johan, där jag sitter nu, och åkte vidare hemåt för att packa om väskorna lite grann och sen för att åka vidare ner till Småland över helgen. :) Så som de gör varje år. :):)

Kameran är proppad med bilder nu. Och några filmer på lite dans också. :) Bloggenn kommer att gå varm på bilder ett bra tag nu. ;) Och förhoppningvis kommer blogginsperationen tillbaka med denna resa också. :) Var ju rätt dött här ett tag innan jag åkte iväg. :P

Hoppas ni haft det bra där ni är under dessa 2 veckor jag varit i Cypern, så kommer lite bilder upp efter helgen.
Nu ska jag ägna all min vaken tid åt pojkvännen. ;)
Kramar ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback