Torsdag, 2 juli.

Hej alla glada! ♥
Lovar att jag snart avlider i denna värme, dock ska man egentligen inte klaga. :P Men har också hört att det ska bli regn och åska till helgen, så vi får väl se om värmen kommer tillbaka efter det eller om detta är den enda värmen vi får i år...

Sitter just nu annars vid datan en snabbis, man får skylla sig själv om man lämnar den obevakad. ;) Älsklingen är på undervåningen och pratar med sin bror så då passar jag på att skriva lite här så att ni vet att jag fortfarande lever. ;)

Har annars precis fikat, för andra gången idag, med glass och jordgubbar som vi köpte med oss hem ifrån Väsby efter att vi spelat minigolf med älsklingens familj. :D Grymt kul, trotts det inte riktigt är min grej då jag kom sist... :( Men inte hänga läpp för det inte, grymt kul var det iaf som sagt. Jag gjorde även en spik iaf, alltså hole-in-one. ;) *stolt* hihi.

Annars så har jag i stort sett bara legat på undervåningen i skuggan och läst min bok! :D Första boken avklarad utav Twilight-serien. Dock är den andra delen kvar hemma så får ta en utav de andra böcker som följde med hem i tisdags att läsa. Och sen måste jag leta rätt på de andra två återstående delarna utav serien. :D
Nää, älsklingen påväg upp i trappen snar. ;)
Ha det bäst, Kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback