Choklad ;)

Hej igen! ♥
Har nu varit hemma en timme redan, jobbade ju som sagt idag. Dock bara 1½ timme, men ändå. :)
Det var grymt kul faktiskt måste jag säga. :D Jag hade hand om en tjej bara, vi bakade hallongrottor och spelade Yatsy + läste en bok under den tiden. :)

Därefter begav jag mig till ICA, behövde hem lite mjölk och soppa till mig. :) Alltså fruktsoppa till frukost, eftersom jag ännu inte kan bita av bröd så får det suga så länge. :) Gick också förbi frysdisken och gissa vad jag hittade, min favoritglass som nu äntligen kommit in igen. Den har inte funnits förut jag velat ha glass. :D:D

Så annars händer inte så mycket resten utav dagen, ska som sagt till en klasskompis/lagkompis senare ikväll. Mamma och syrran följer nog också med. :) Men nu ska jag njuta utav min glass och fixa dagens outfit som kommer upp strax. :):)
Hur ser resten utav dagen ut för er? :)
Kramar ♥





Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Sanna

mmmm glass :)

2009-06-05 @ 12:34:56 | http://saniiee.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Snäckan

Tack så mycket:-)

Ser att du gör egna designer. Gillar den du har. Lugn och behaglig.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Sofia

haha tjockis!!

2009-06-05 @ 16:02:52 | http://ffiaw.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Adina

Choklad! :O

Ge mig! :/

2009-06-05 @ 20:17:57 | http://adduuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback