Lördag, 20 juni.

Godkväll! ♥
Vaknade runt 10-tiden helt utvilad osv brevid älskligen, låg i varandras armar ett tag innan vi gick upp för att äta lite frukost. Har stora delar utav dagen suttit vid datorn trotts det fina vädret, men jag har även varit ute och fotat en hel del också. Fått grymt fina bilder som kommer läggas upp. :)

Middagen blev grillat fläskfilé med ris, sallad och annat gott. :D Älsklingen och jag la oss sedan ett tag på sängen och jag lyckades somna, haha, ovanligt för att vara mig. Men blev grymt trött efter middagen tydligen. :P Men grymt skönt var det iaf. :D

Och imorn är det söndag, igen.. :( Det innebär att älsklingen åker hem och sen till lumpen igen. :( Men snart så har han ledigt, rättare sagt v.27. :D Så bara denna vecka som kommer kvar att vara ifrån varandra, sen en hel vecka tillsammans. :D + att även pappa och brorsan åker och jobbar imorn söndag, så bara mamma och jag hemma. :D Ska försöka ta oss in på en shoppingtur och även lite bio är det planerat. :D Kanske till och med åker ut en sväng till farmor och farfar. ;)
Nää, hitta på något kul nu ska jag. :)
Ha det bäst, kramar ♥



dagens middagsbord :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback