Måndag, 22 juni.

Godkväll! ♥
Har haft en underbar dag med mamma. :) Åkte hemifrån med halv2 bussen in till stan för att kika runt lite, slutade med att vi kom hem vid halv7 med 2-3 kassar var. ;)

Jag hittade som sagt en hel del saker, bl.a. en ny sminkväska (min gamla börjar bli för liten) en ny väska (den gamla för liten där med) nagellack, nagelgrejskit (nagelfil, nagelsax osv i) skor och ett par shorts. :) Bilder ses nedanför såklart.

Resten utav kvällen kommer spenderas halft vid datan och halft vid tv:n. På tv:n så ska jag och mamma titta på Lotta på Liseberg och vid datan vet jag inte, det märker vi. ;) Dagens outfit kommer upp senare också, när batteriet laddat klart. :)
Hoppas ni haft en bra dag. :)
Kramar ♥







Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Sanna

Söta skor

2009-06-22 @ 19:48:40 | http://universalappeal.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Anonym

snygg blogg hörru!

hoppas du fortsätter läsa min för jag kmr läsa din . den är snygg rent ut sagt!

min är väl mer........ja..innehållet lär ju bli bra där



kram!/ Sonies

2009-06-22 @ 19:52:42
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* johan

fina saker :)

2009-06-22 @ 20:44:55
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* SOFIA

posta väskan till france!!!! <33

2009-06-25 @ 23:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback