Min nya vän! :D

Hellu!
Har en underbar dag hitills, och än så är den inte riktigt slut. Älsklingen sitter på väg ut till mig, ska strax möta honom vid bussen. :)

Efter handlingen osv så var vi hemma till 14-tiden tror jag det var. Provade kameran + väskan jag köpte för de pengar jag fick utav mormor och måste säga att jag fullkomligt älskar den nu! :D Har tagit massa kort idag, och så grymt fina de blir alltså!! :D Lite bilder kommer upp strax. :)

Middagen blev rostbiff och potatissallad, dock grillat för de andra. Men eftersom jag inte riktigt kan äta grillat änu (segt och hårt) så blev det som sagt rostbiff. Lika gott det om inte godare. ;) Efter middagen så bakade jag kladdkaka till efterrätt, det serverades med vaniljvisp såklart. :D Och nu sitter jag här och fixar till bilderna litegrann. :)
Hoppas ni haft en lika underbar dag som jag. :)
Kramar ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback