Onsdag, 10 juni.

Hejdär! ♥
Trots det tråkiga vädret har dagen varit bra. :)
Brorsan hade skolavslutning idag, så jag var dit och tittade. Han går ut 9an liksom. :D Efter det så åkte jag med moster in till Forum Nacka, hon skulle ha några byxor och lite annat. Jag köpte ingenting, är ju pank.^^

Var hemma till 15-tiden typ, plattade syrrans hår osv. Hjälpte henne fixa de sista sakerna innan jag och mamma följde med henne med bussen dit hon skulle bli upphämtad. Så just nu är hon i Gustavsberg hos den kompis var familj hon ska följa med till Frankrike. Hon kommer hem den 2/7 igen. :)

Resten utav kvällen
kommer bestå utav fotbollstittande, Sverige emot Malta denna gång. Och hoppas innerligt på en vinst denna gång. :D Annars är det bara säga hejdå till EM i år....
Nää, måsta kila. ;)
Hoppas ni haft en bra dag.
Kramar ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback