Onsdag, 17 juni.

Goddag! ♥
Det är lite glest på uppdateringsfronten här som ni kanske har märkt. :) Men det ska jag tala om för er är pga att jag går hemma hela dagarna och bara njuter utav tillvaron. Så som man ska med sommaren, så länge man kan! ;) Am i right or am i right? :D Jobba man göra senare i hela livet, så ta vara på den stund som finns kvar. Den försvinner fort ska ni veta! :)

Sov till strax efter 12, håller just nu på att städa. Tog en liten drickapause precis, upptäckte att pappa pratade i telefonen så jag kunde lika gärna vänta ett litet tag. :) Har mindre än halva huset kvar nu. :D Sen så tänkte jag ta och fixa naglarna, ta bort det gamla och lägga på nytt lager. :) + en välbehövlig dusch efter det eller ikväll.

Sen så tänkte jag att det ska uppdateras lite till, en recension utav "Änglar & Demoner" kommer upp under dagen. Den jag och Johan tittade på i lördags i Kista. Grymt bra måste jag tillägga. ;) + det kommer upp lite annat smått och gott hoppas jag, om inte insperationen som kom försvinner innan jag sätter igång vill säga. :P
Nää, dammsugning var det ja. :) Ha det bäst
Kramar ♥



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Sanna

Också städat idag, phua mig vad svettigt det var ;P nu väntar jag på att tvätten ska torka... drygt:P

2009-06-17 @ 15:26:53 | http://saniiee.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Malin Schlott - Konstnär & Illustratör

Åh, vad jag saknar att ha sommarlov!

2009-06-17 @ 20:08:43 | http://castlebabe.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* sannie

ha en fin dag

2009-06-17 @ 20:14:27 | http://sannieschutt.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* sanna

Jobba måste man ju göra på sommaren :) för att få pengar och göra nått kul sen:P jag har redan njutit av min tillvaro, man är ju ändå 20 snart.. :)

2009-06-18 @ 07:28:47 | http://saniiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback