Tisdag, 23 juni.

Hejhej! ♥
Hoppas allt är bra med er, för med mig är det toppen. :D
Har suttit på altanen i precis nästa hela dagen och hur skönt som helst. :D Solen verkar ha kommit tillbaka hit till Sverige nu och hoppas verkligen att den stannar hela sommaren ut nu!

Var också ner
till ICA med mamma en sväng förut på cyklarna. :) Köpte middag med oss hem, rostbiff och potatissallad + vanlig grönsakssallad till det också. :) + lite coca-cola och glass. :D Annars så är det Allsång på Skansen ikväll! Fler som ska se det ? ;)Tror att fler tittar ikväll än vad de gjorde igår på Lotta. Men man vet ju aldrig! :D

Bjuder på en underbar solbild jag tog häromdagen med min kamera. :D Testade ett utav pappas filter jag fått låna som han hade till sin systemkamera en gång i tiden. :D Fin eller hur? :)
Ha det bäst. :)
Kramar





Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* sophie

gud så gott med rostbiff och potatissallad :D

2009-06-23 @ 18:48:40 | http://sophiesimonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback