Tisdag, 9 juni.

Hejhej! ♥
Dålig uppdatering idag med, men inte haft någon lust alls ;P
Kommer nog tillbaka snart ska ni se, så lätt slipper ni inte mig. ;)

Vaknade strax efter 14-tiden idag, sov lite längre för att jag kom inte i säng fören efter 3 i natt. :/ Fastnade i spelet, kalla mig nörd om ni vill men det är grymt kul. WoW alltså. ;) Annars så har jag inte gjort så mycket idag, spelat bara faktiskt. :D

Imorn slutar brosan 9an så jag ska gå på hans avslutning och därefter åker jag med mormor och moster till Forum Nacka. Dock är jag pank just nu så inget följer med hem. :D Får se ifall jag håller det "löftet".
Nää, sängen nu.
Hoppas ni haft en bra dag.
Kramar
  ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback