Torsdag, 11 juni.

Godmorgon!! ♥
Tidigt idag det blev för mig, ska nämligen iväg till stan. Eller rättare sagt, tandläkaren ska jag till. Har tid 10.30 så måste åka hemifrån 8.39. Seegt :( Jag som ville sova idag ju. ;P

Annars så hade jag tänkte att fixa till designen lite idag, känns dags för lite nytt. :D Eller hur? + det så kommer dagens outfit, antigen innan jag åker eller när jag kommer hem senare i eftermiddag. Vi får se. :) Kvällen ser ut att bli lugn, men sånt kan ändras också. :P
Hoppas ni får en bra dag annars. :)
Kramar ♥



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Petra

Åh, blev ingen sovmorgon för mig heller, fick den förstörd av en telefonförsäljare... :S

Kul med ny design, även om den du har nu är fin också. Men omväxling förnöjer :)

2009-06-11 @ 09:55:43 | http://petray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback