Bloggen firar 1 år :D

Hello!
Idag är det den 19 mars 2009 och samma datum för 1 år sen så startade jag denna blogg, efter att jag ville ha ombyte. :) Har blivit massa inlägg, bilder och kommentarer under detta år och fler blir det säkert. ;) Eller hur? :D

Annars så är det torsdag och solen skiner fortfarande utanför fönstret som det gjort hela dagen, förutom några minuter vid lunchtid (11-12) då det snöade och solen försvann bakom molnen uppe i det blå. Dock kom den tillbaka och bra var väl det, vill ju att snön som ligger kvar ska försvinna så att krosusarna och tussilagon kan kika fram. :D Jobbade som sagt idag också, 8-30-12. Tog upp 4 st barn upp och badade + 9 ifrån den andra yngregården och en lärare ifrån där. Gick jättebra och skönt det var det. :D:D

Imorn är det fredag, äntligen! Längtar till kl.16 då jag slutar (jobbar;11-16) och tar bussen för att åka till älsklingen. <3 Inte träffat honom på över två veckor nu så det börjar bli jobbigt. :( Men ska bli skönt att umgås i helgen, vet ännu inga speciella planer för helgen men vi får se vad som händer.
Nä, nu ska jag ta ut hunden en promenad tror jag. :)
Ha det bra.
Kramar



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* jennie

grattis på bloggen (: många "födelsedagar".

min "fyllde år" den 13 :P haha

2009-03-19 @ 16:35:03 | http://jennieholgersson.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Viktoria

lycka till på promenaden!

2009-03-19 @ 19:11:00 | http://vickanss.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Emma

hej jag undrar om du skulle vilja hjälpa mig med min blogg för din va så väldans fin . mvh emma

2009-03-19 @ 20:48:59 | http://flowee.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* ANNIE

grattis på bloggen då! ;D

2009-03-20 @ 00:28:19 | http://anniemellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback