Borta?

Godmorgon.
Hm, skrev ett inlägg igårkväll efter träningen som nu verkar vara raderat? :S Vet iaf att jag inte raderat det själv, så antingen är det någon som har hackat mitt konto för det kan ju inte radera sig själv... Hur går det till? :S:S Aja, jag orkar inte skriva om det då jag inte kommer ihåg hälften utav det ens.

Tisdag annars, och jag har precis vaknat. Tänkte strax hoppa in i duschen en snabbis innan jag ska ner och jobba, inte så lång dag iaf, 13.15-16.00 så det är skönt. :):) Och jag har VÄRLDENS träningsverk sen igår alltså, helt sjukt. Men det var grymt skönt att få röra på sig iaf. :D Ska försöka att åka på varje träning fr.o.m nu, vi har ju bytt plats så det är lättare att åka dit för mig. :D Vad gör ni idag?
Kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback