Fredag, 13 mars.

Godmorgon!
Andra fredagen denna år det inträffar på den 13e. Får se vad som händer idag då. :P
Otur eller turdag för dig?
För mig vet jag inte riktigt, kan inte komma ihåg att jag haft varken otur eller tur. :P

Annars så är det fredag! Äntligen. :D Dock vet jag inte om jag får tillbringa helgen med pojkvännen ännu, då han egentligen har helgtjänst. Men eftersom han också hade amerikanskfotbollscup skulle han söka om ledigt. Får se hur det blir i eftermiddag. Själv så jobbar jag idag, 8.15-11.00. Inte världens längsta dag, men jag får ju pengar för det. ;P

Nää, nu ska jag klä på mig och föna håret. :)
Hoppas ni får en bra fredag.
Kramar



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* HHANNAH;

Fasen vad chill arbetsdag, vad jobbar du med ? (;

2009-03-13 @ 10:23:43 | http://hhannahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback