Fredag, 20 mars.

Godmorgon! :)
Egentligen börjar jag inte fören vid kl. 11 men jag kände att jag lika gärna kunde gå upp som vanligt, vid 7-tiden. :P Annars så blir det så stressigt när jag ska iväg sen. :P Så här är jag nu, vid datorn. :)

Frukosten är avklarad och allt därtill, tänkte nog ta ut hunden på en promenad innan jag går ner till skolan (jobbet). :) Annars så slutar jag vid kl.16 och åker direkt till älsklingen. Dock vet jag inte när han kommer hem, men det löser sig.
Vad gör ni idag? :)
Kramar



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Lisa

Godmorgon :)

2009-03-20 @ 10:09:04 | http://wlisa.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Jenny

härligt med sovmorgon :)

vet inte riktigt hur min dag ser ut.. känner att jag börjar bli sjuk så jag ska nog bara ta det lungt.

2009-03-20 @ 10:54:09 | http://cordell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback