Hos älskling.

Hej!
Sådär, nu är jag äntligen "hemma". Hos älsklingen då alltså. :D
Jobbade 11-16 och följde med mamma direkt efter att jag slutat och handla. Åkte därefter till stan. Och nu några timmar senare sitter jag här, dock ensam. Johan kommer snart och då tänkte vi gå upp till ICA för att köpa lite mat; tror närmare bestämt att vi köper grillad kyckling och potatissallad + gottis. ;)

Let's Dance ikväll också, får se hur mycket jag hinner se på det. :) Annars så blir helgen lugn skulle jag tro. Har även fått veta att jag ska jobba nästa vecka också. :D Tis, Ons, Tors och Fredag vet jag ännu. :) Dock är det inte allt för långa dagar men jag tjänar ju en del på det ändå. :D
Vad gör ni i helgen? :)
Kramar



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Sabine - Ab imo pectore

fin bild i headern ^^

2009-03-21 @ 20:43:55 | http://enibas.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Sofia

grattissssssssssssssss

2009-04-01 @ 20:59:06 | http://ffiaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback