Måndag, 16 mars.

Godmorgon!
Ännu en ny veckostart, med massa jobb för min del. Fast ledig på onsdag så det känns skönt och sen är det inte så speciellt långa dagar som gäller. :) Sitter just nu och tar det lugnt, ska snart käka frukost tänkte det, gick upp strax efter kl.6 och tog en snabbdusch.

Helgen var helt okej, inte som jag hade planerat från början. Johan hade nämligen helgtjänst så han fick inte heller ledigt som han ansökte om. Så jag blev hemma under helgen. Elisabeth åkte ut ur Let's Dance och Malena Ernman vann Melodifestivalen, helt okej faktiskt. Bättre än Caroline Af Ugglas....

Jobbar som sagt idag, kl.8.15-16.30. Annars så händer inte så mycket idag. Skönt det också. :)
Nää, nu ska jag göra mig iordning. :)
Ha en bra dag.
Kramar



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* ღ Sofiα Werℓin

Fin design du har :D

2009-03-16 @ 20:02:33 | http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback