Måndag, 23 mars.

Hello!
Nu har vi gått in på ännu en ny vecka. :) Men lika fort så är det snart helg igen. :) Var hos älsklingen i helgen och tog det bara lugnt. :) Tyvärr så blev han sjuk på lördagskvällen, feber åkte han på. Hoppas jag inte åker på någonting nu bara, när jag har hela veckan full utav jobb. :D:D Men vad jag har hört så är han bättre nu. :):)

Annars så har jag jobbat idag, 13.30-17.30. Fick stänga idag också, gick bra faktiskt för att vara första gången. :) Och ska snart göra iordning middagen, ska iväg på träning med halv 8 bussen. :) Ska bli skönt att träna faktiskt, var ett tag sen nu... :P:P Imorn är det jobb också melan 13.15-16.00, dock inte allt för lång dag men lite pengar rullar in ändå. ;) Och resten utav veckan är fullbokad som sagt var.
Vad har ni gjort idag?
Kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback