Tisdag, 10 mars.

Hellu!
Då är jag hemma igen efter en sväng in till tandläkaren, tog väldigt låång tid idag måste jag säga. Närmare 2 timmar nästan, och det brukar ta ca.30 min annars. Men detta var för att de har lagt in massa andra saker i munnen på mig nu, saker som är nödvändiga till operationen. Och jag har även fått veta att jag har en operationstid. 27 april blir det, dock har jag bara hört det ifrån min tandläkare nu så hoppas jag får ett brev mer om detta snart. :):) En månad kvar typ, fyf*n vad sköööönt!!! :D:D:D

Annars så har det snöat hela natten och dagen, så nu är det täckt utav vit snö igen! Jag som ville ha vår nu ju! :(:( När ska våren komma? Någon som vet?? ;P
Hoppas ni haft en bra dag och att det forstätter.
Kramar



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Sanna

Måste väl va skönt att äntligen fått en tid =)?

2009-03-10 @ 14:11:35 | http://saniiee.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Petra

Härligt för dig, nu kan du börja räkna ner! Allt känns genast lite lättare då. :)

Har de satt in sådana där krokar/piggar typ?

2009-03-10 @ 15:02:57 | http://petray.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Souf

aldrig. istiden kmr

2009-03-10 @ 18:24:20 | http://ffiaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback