Torsdag, 26 mars.

Hello!
Är hemma tidigt idag, jobbat mellan 8.15-12. :) Gick bra idag faktiskt, var med F:an (förskolan) hela dagen. Och när jag kom hem så hade jag fått brev, min lön. :D:D Riktigt bra utbetalning blir det, får den på kontot imorn. :D Så snart har jag min stationära dator jag velat ha ett bra tag. :):) Annars så har jag inga speciella planer för resten utav dagen, följer med till brorsans träning ikväll och sen kollar på syrrans match som är direkt efter. :)

Och imorn är det fredag, igen. :D:D Veckorna går grymt fort, eller hur? :) Jobbar 8.15-13 och sen åker jag till älsklingen, dock vet jag inte när jag åker men det löser sig. :) Ska försöka få honom att gå ut och käka och kanske se någon bio, då vi firar 2år nästa onsdag, den 1 april. Och eftersom han ligger i lumpen då, så får vi hitta på någon nu innan. :) Och lördagen är det EarthHour och fotboll. :D Hur ser er helg ut?
Kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback