Tro inte på allt!

Har upptäckt att min bloggmail har blivit hackat, har upptäckt tidgare att lösenordet ändrats fast jag själv inte gjort det. Och har nu som sagt upptäckt att den personen som hackar in och byter till och med skriver till folk i msnlistan. Och det är inte positiva saker detta handlar om, personen som vi kan kalla "okänd" pratar med folk på listan och påstår att de har beställt en design och vill ha pengar för den.

Jag gillar verkligen inte detta, vill inte heller behöva starta om på nytt pga detta :S:S Så, tro inte på allt som skrivs där, speciellt om det handlar om en design som ni inte beställt. Detta gör att mina "kunder" senare inte kommer tro att jag pålitlig och det är jag verkligen kan jag lova. Usch, det här känns inte bra. :(:(

Hoppas ni fortsätter tycker jag är trovärdig med att designa just din design. :)
Ha det bra.




Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Sofiaia

men omg, vilken jävla facking störd psycooo!

2009-03-09 @ 17:11:51 | http://ffiaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback