:):)

Hejdär!
Nu är älsklingen här och jag stortrivs, har varit utan honom i ca 2 veckor nu. :(
Han sitter och tittar på tv just nu, men jag ska dit snart igen. Tänkte bara skriva lite här. :)

Mamma, pappa, syrran och brorsan har varit i Täby (pappa körde dem dit och hem) på innebandycup som brorsan hade. De hade vunnit några matcher och brorsan hade både gjort mål och assist + blivit matchens lirare. :) Grattis på dig! :D De plockade upp älsklingen i slussen och hade med sig pizza hem, men jag åt min soppa tidigare så ingen pizza för mig. Kan inte ens äta det, höhö ;)

Annars så blir helgen lugn och fin, bara umgås hemma osv. :) Som tur är så blir älsklingen kvar hela helgen då han har ont i halsen och är lite förkyld, han skulle egentligen åkt hem imorn redan pga match. Men han skippar den, tur för mig. :D:D
Nää, tv igen. :)
Ha det bra.
Kramar



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Sanna

Skönt att han stannar extra länge då :D

2009-05-02 @ 11:05:18 | http://saniiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback