Fredag, 1 maj.

Hellu!
Jahapp, då var vi inne i maj månad nu också. :D Härligt vad fort tiden går nu, längtar till sommaren som är precis runt hörnet. :D Eller hur? :D

Annars så har jag varit uppe sen kl.9 idag, kan inte sova lika länge nu som innan operationen. Kanske för att jag brukar somna till i soffan under dagarna. :P Har ju inte lika mycket energi som jag haft känner jag, men vet ju också vad det beror på. Jag äter ju bara flytande just nu, börjar kännas lite tradigt att sitta vid matbordet och dricka soppa medans de andra äter "normal" mat. :D Men ska man vara fin, får man lida pin. :D

Älsklingen kommer ut idag också, men måste tyvärr åka hem imorn igen. :( Pga match...
Nää, ut i solen med er nu för det ska jag. :D
Ha det bra.
Kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback