Fredag, 15 maj.

Hejhej!
Nyligen gått upp ur sängen, är astrött fortfarande men lovade mamma att inte sova hela dagen. ^^
Så nu sitter jag framför datorn och äter yoghurt och dricker jucie. Samma som alltid... Börjar bli grymt trött på det, även om jag viste om det från börjar innan operationen så viste jag däremot inte att det skulle bli så tradigt som det är nu. Hoppas verkligen jag får börja äta normalt snart. Får väl se på tisdag vad tandläkaren säger när jag ska dit igen.

Så idag är det fredag, igen. Solen skiner och jag ska ta ut hunden på en promenad efter frukosten, därefter tänkte jag lägga mig på altanen och pressa igen. :) Gjorde det även igår med syrran så snart är jag solbrun lagom till sommaren och bra det. För då slipper jag pressa allt för mycket när det är grymt varmt. :) Helgen blir lugn, johan är tydligen bara ledig på söndagen så han kommer inte ut. Så jag får underhålla mig själv i helgen, men det blir nog inga problem nu med min nya superdator. :D
Nää, frukosten nu. :)
Ha det bäst, kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback