Måndag, 11 maj.

Halloj!
Måndag och ny vecka. :) Solen skiner utanför fönstret, men inte så mycket så att man kan lägga sig och pressa direkt. :( Blåser kallt gör det emellanåt också. :(:( Får hoppas det blir varmare imorn. :D:D

Har precis varit ute med hunden, tog en låångpromenad idag. :) Det behöver Atrox, märks gör det också eftersom han är helt slut. :P:P Tar nog en till promenad senare och möter mamma när hon slutar. Om hon inte cyklade förståss. :P Annars så händer inte så mycket mer idag. Tänkte ta och se ifall jag kan spela lite nu, hade problem igårkväll nämligen. Det ville inte riktigt fungera som jag ville. :(

Och sen ikväll åker jag och syrran till innebandyn. :D Alltså min träning, dock ska jag inte träna. Det är för tidigt nämligen, för att svullnaden är inte riktigt nere än. Och hur bra skulle det vara ifall jag fick upp en boll i ansiktet nu, hehe. ;P Så jag ska iallafall dit och titta tänkte jag. :):) Och som sagt så följer syrran med så att jag får sällskap där på bänken. :D
Ha det bäst.
Kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback