Söndag, 10 maj.

Hellu!
Nu kommer det förhoppningsvis komma mer uppdateringar ifrån min sida, har fått igång min nya dator nu. :D En stationär som jag beställde förra veckan och igår hämtade mamma och pappa den. :D

Var också upp/ner till min moster igår på fika, hon fyllde nämligen år i torsdags. :):) Så jag och älsklingen gjorde en tårta medans mamma & pappa var inne i stan och hämtade min dator. Efter fikat så meckade älsklingen ihop datorn och resten utav kvällen gick till för att installera alla program osv. :D Så nu är allt klart, bara några grejer som ska installeras till. :D:D

Annars så kommer älsklingen åka hem idag. :(:( Och imorn är det måndag och en ny vecka. Får se vad jag ska hitta på då. ;P Hoppas solen kommer vara framme så jag kan förbättra min redan fina solbränna till i sommar. :D:D
Ha det bra. :)
Kramar



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* sanna

Nice med fler uppdateringar=)

2009-05-10 @ 11:05:57 | http://saniiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback