Söndag, 17 maj.

Hellu!
Söndag idag och solen skiner, men inte så starkt så att jag skulle kunna fortsätta pressa på solbrännan. :(
Får hoppas det blir bättre väder i veckan. :)

Mamma väckte mig vid strax efter 11-tiden, de hade precis kommit hem från att ha lämnat av lillebror vid båten. Han ska nämligen ut och skutsegla med sin klass vilket var obligatoriskt för honom i år. Så bara jag, syrran, mamma och pappa hemma nu. Dock kommer han hem på tisdag igen. :)

Följde iaf med mamma och pappa till ICA Kvantum idag och handlade, syrran följde med också så hon, jag och mamma sprang in på Lindex en snabbis. :D Jag hittade min drömbikini. :D:D Sån där bandeau. :D Så nu slipper jag alla fula onödiga ränder, dock har jag ju redan fått ränder på bröstet men som nu ska bort. ;) + att jag hittade en assöt klänning. :D
Nää, solen en liten stund nu trotts att den går i moln hela tiden. ;)
Kramar





Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Johan

vilken fin klänning och bikini :D

2009-05-17 @ 21:04:09
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Lexie

snygga inköp :D

2009-05-21 @ 09:04:03 | http://alexandrasbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback